bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Åt helvete!

Publicerad 2014-05-30 13:29:25 i bulimi,depression,

Har börjat jobba nu och allt går åt skogen igen. Jag blir så trött och orkar inte träna som jag ska och då får jag ångest och äter. Älskar mitt jobb för det ger mig väldigt mycket men jag har ingen energi när jag kommer hem och på helgerna är jag helt förstörd. Jag äter och spyr varje dag igen och orkar inte bry mig om det. Jag får se hur jag ska göra. Har tid hos psykolog nästa vecka där de ska bedöma mig lite mer och sedan får vi se hur det går. Imorgon har jag i alla fall bokat upp mig att se film så att jag i alla fall ska klara en dag för är jag hemma så går det inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela