bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Dålig vecka

Publicerad 2014-05-21 11:44:55 i bulimi,depression,

Känner att jag inte orkar denna vecka. Ångesten är så hög pga jobb. Både att jag ska börja jobba måndag men även för de intervjuer jag gått på. Om jag inte får ett jobb så känner jag mig misslyckad fast jag vet att det är många som inte får jobbet som söker, men kan inte komma ifrån känslan och väntan på svar är värst egentligen. Att inte veta är värre än att veta även om det inte är positivt. Det jag har emot mig är att jag ofta inte kommer överens med chefer och de vill alltid ringa till dem. Jag är duktig på mitt jobb men jag kan vara för ärlig och många kan ha svårt för det. Jag vill också har ordning och reda och många kan tycka att jag är för jobbig vilket jag inte själv tycker utan tycker många är slarviga och tar inte ansvar. Jag säger dock inte det på det viset men jag kan påpeka vad som behövs göras. Jag kan dock inte göra mer nu utan får se vad som händer. Den här veckan är jag nog glad om jag klarar en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela