bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Första dagen jag klarat idag

Publicerad 2014-05-24 00:48:47 i bulimi,depression,

Denna vecka är inte bra men idag hade jag inget sug alls efter att äta. Det enda jag tänkte på var dock att jag imorgon ska grilla med mitt ex och om jag inte äter idag så kanske jag får jobbigt imorgon att umgås med någon. Dock bestämde jag mig för att jag får stå ut 2 dagar i rad och chansa på att jag kan hantera morgondagen. Då har jag åtminstone klarat 2 dagar denna vecka. Börjar jobba måndag och jag är orolig att komma in i mina dåliga vanor igen med hetsätning varje dag. Klockan är snart 1.00 och jag är inte det minsta trött. Mina sömnproblem är också jobbiga för det bidrar ytterligare till problem att orka stå emot. Jag tränade axlar och biceps ikväll men det blev ingen kondition dock. Har lyckats städa idag vilket var skönt eftersom då vet jag att helgen är fri och det finns inget jag måste göra. Nu får jag nog äta och försöka sova så jag kommer upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela