bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Fredag idag

Publicerad 2014-05-09 12:15:50 i bulimi,depression,

Onsdag åkte jag med min pappa till min syster vilket gör att jag blir helt slut. Jag är inte avslappnad och det känns spänt och vet inte vad jag ska säga så det blir bara jobbigt. När jag kom hem så ville jag bara äta och eftersom det var en dag som var tillåtet att äta så blev det så. Jag tränade inte heller. På torsdagen gick jag upp sent. Var osäker på hur dagen skulle gå men jag klarade den utan att äta. Om inte en kompis hört av sig hade det nog inte gått bra för hon undrade om vi skulle umgås på lördag så jag bokade upp det och då kan jag inte äta lördag, vilket gör att jag får äta idag istället annars vill jag hellre äta lördag för det är en svårare dag mentalt att klara av om jag bara skulle vara hemma själv. Jag var vid doktorn igår och blev sjukskriven t om den 21 maj så det kändes skönt. Hade ångest för att jag skulle behöva jobba. Gick och tränade sent för att klara kvällen. Tränade rygg och baksida lår och sedan stod jag på crosstrainern i 20 minuter så det gick enligt planerna. Kvällen var jobbig men det gick. Jag tog en halv propavan men det funkar inte på mig. Har testat 2 gånger nu och jag sover inte på det så jag gick och la mig vid 02.00 vilket är för sent men jag lyckades i alla fall somna men vaknade några gånger under natten. Idag ska jag gå och träna framsida lår och vader. Ska träna ganska tidigt eftersom jag måste tillbaka vid 22 för att stänga.Att träna styrka så sent kommer inte bli av utan då kommer jag skippa träningen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela