bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Ganska lugn ikväll

Publicerad 2014-05-06 23:02:56 i bulimi,depression,

Jag var och tränade sent ikväll. Skulle kört rygg och baksida lår men jag känner fortfarande av ryggen lite så jag tränade axlar biceps istället och sedan blev det 20 minuter crosstrainer. Är glad att jag kommit igång lite med det i alla fall. Har tagit 1/2 propavan istället för en hel för att se om jag kommer upp imorgon. Måste det för min pappa kommer vid 10. Känner ingen ångest och magen är ganska okej så kvällen känns bra. Nu ska jag bara kunna sova inatt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela