bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Måndagar är en dålig dag

Publicerad 2014-05-20 16:31:36 i bulimi,depression,

Vet inte varför men måndagar går alltid åt skogen. Allt blir bara fel. När saker börjar gå fel och jag får lite motgångar eller blir ändringar i hur jag tänkt dagen ska se ut skapar det sådan ångest. Flippade totalt på kvällen men det är bara att ta nya tag i dag. Ska på intervju imorgon och är lite nervös för jag vill gärna ha det jobbet. Det är en kille som är chef och jag vill jobba för en kille. Jag är så trött på tjejer och deras intriger och baktalande. Killar är ofta raka och ärliga och lättare att ha och göra med i jobbet. Hade jag inte haft mina sår i ansiktet hade jag varit mer säker men kan tänka mig att man tvekar för man är rädd att jag kommer vara borta mycket på grund av sjukdom. Nästa vecka är det dags att gå tillbaka till jobbet vilket oroar mig lite för att jag ska börja äta varje dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela