bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Omotiverad

Publicerad 2014-05-31 16:10:52 i bulimi,depression,

Är så omotiverad. Försöker inte ens nu utan låter dagarna bara gå utan att tänka. Allt känns bara meningslöst och varför ska jag ens försöka när jag ändå inte kommer lyckas. Känns som en omöjlighet. Den här månaden fick jag inga pengar heller pga att jag varit sjukskriven så det enda det räckte till var räkningar men som tur är har jag pengar sparade. Hur jag lyckas få ihop ekonomin vet jag inte för det går åt så mycket pengar men jag har ändå klarat mig på något sätt genom åren. Får se om mitt ex vaknar så vi kan se film ikväll för gör vi inte det så kommer jag äta så jag hoppas det men han är själv destruktiv så man vet aldrig fast man bokat upp saker. Han var ute och drack igår och då går det sällan så bra. Ska till gymmet om någon timme och träna bröst och triceps. Har helt kommit av mig när det gäller konditionen eftersom jag ätit varje dag igen. Min mage mår inte heller så bra vilket inte hjälper precis när jag har ont och är uppsvälld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela