bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Psykolog idag

Publicerad 2014-05-22 18:01:30 i bulimi,depression,

Igår gick det åt skogen igen. Jag mår så dåligt denna vecka att jag inte orkar hantera det. Trots fint väder och man borde vara glad så går jag inte ens ut. Idag ringde de och sa att någon avbokad en psykologtid så jag fick komma på första besöket där han tog reda på vad jag vill ha hjälp med och jag berättade om situationen med jobb och att det är svårt med tiderna men vi kunde boka upp en ny tid 5 juni då han ska ta reda på mer och jag ska fylla i lite papper tills dess. Vi får se vad som händer. Jag vet att jag behöver hjälp men det är ändå att jag måste göra jobbet för annars kan ingen hjälpa och jag vet inte om jag klarar det. Efter att ha varit sjuk så länge så har man liksom gett upp för man vet inget annat. Nu är det dags för lite träning och jag har nästan gett upp redan nu att klara kvällen för jag pallar inte att må så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela