bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Skitkväll

Publicerad 2014-05-13 14:16:41 i bulimi,depression,

Första kvällen jag misslyckades. När jag kom till gymmet mådde jag illa, magen var i uppror och jag vet inte varför en sådan ångest kom helt plötsligt. Kan ha att göra med intervjun på onsdag eller att mitt ex är väldigt avvisande just nu. Kan inte helt peka på varför men det var nog många delar som gjorde att ångesten blev för hög att hantera. Jag får nog ta veckan som den kommer för jag vet inte om målet att klara 2 dagar också påverkade att det brast. Tycker det är svårt med mål för att man behöver mål att sträva efter men när det känns som jag inte klarar av dem så känner jag mig misslyckad och har jag för höga mål så ger jag upp bara. När jag är hemma nu så vet jag också att jag får mindre pengar vilket idiotiskt nog gör att jag gör av med mer pengar pga ångesten av lite pengar. Jag har suttit och köpt saker via nätet. Jag behöver städa, raka mig, tvätta håret men jag får se om det blir något. Jag tvättar åtminstone idag så något får jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela