bulimiochgym.blogg.se

Jag kommer skriva om mitt liv med bulimi, träning, depression och tankar om livet.

Träning

Publicerad 2014-05-10 16:29:52 i bulimi,depression,

Vad tiden går snabbt när man sitter vid datorn så nu är det dags för träning. Ska hem till en kompis och kolla film ikväll så det blir en bra dag. Hon ska bjuda på mat men det som är skönt är att jag inte längre har panik när jag blir bjuden på mat som jag hade förut utan jag väljer ut det jag vill äta och försöker hantera det även om det inte är något jag själv hade lagat hemma, Idag blir det bröst och triceps. Jag tycker om att umgås med henne för hon tycker om att diskutera saker och är lite djupare person och vi är inte överens om saker men vi respekterar varandra och kan därför hålla våra åsikter och våran vänskap isär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjej på 36 år som varit sjuk i ätstörningar och depression sedan jag var 15 år. Började träna på gym när jag var 15 år och träning är ett stort intresse men tyvärr förstör jag mycket pga ätstörningen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela